Konsultacje proktologiczne przeprowadzane są przez proktologów, czyli specjalistów z zakresu chirurgii, którzy zajmują się diagnostyką i leczeniem schorzeń odbytu oraz jelita grubego, m.in. hemoroidami i chorobami nowotworowymi. Kluczowym elementem każdej wizyty proktologicznej jest badanie fizykalne per rectum (przez odbyt).

Najważniejsze korzyści:

• diagnozowanie i leczenie różnych stanów chorobowych odbytu i jelita grubego;

• możliwość skorzystania z małoinwazyjnych metod leczenia, takich jak DGHAL i LHP;

• profilaktyka chorób nowotworowych odbytu i jelita grubego;

• indywidualne podejście do leczenia każdego pacjenta;

• szansa na poprawę jakości życia pacjenta.

Zakres cenowy:

• wizyta stacjonarna: 350 zł;

Czas trwania:

10-20 minut.

Proktologia jest dziedziną chirurgii zajmującą się chorobami jelita grubego i odbytu. Proktologto specjalista chirurg zajmujący się diagnostyką i leczeniem schorzeń końcowego odcinka jelita grubego. Do najczęstszych problemów zdrowotnych tej okolicy poza chorobą hemoroidalną, należą choroby zapalne i nowotworowe.

Specjaliści koloproktologii

Współczesna proktologia, podobnie jak współczesna flebologia, sięga coraz częściowej po metody małoinwazyjne. W Klinice Flebologii w Warszawie leczeniem chorób proktologicznych zajmuje się doktor Maciej Chwaliński, specjalista chirurgii ogólnej i onkologicznej, zajmujący się na co dzień chorobami jelita grubego.

Co nas wyróżnia?

W Klinice Flebologii w zakresie leczenia choroby hemoroidalnej stosowane są najmniej inwazyjne metody leczenia, zaliczamy do nich techniki: DGHAL (ang. Doppler Guided Haemorrhoidal Artery Ligation) oraz LHP (ang. Laser HaemorrhoidoPlasty).

Więcej o metodach DGHAL, czyli podwiązania tętniczek hemoroidalnych pod kontrolą mikrosondy dopplerowskiej oraz LHP, tj. laserowego usuwania guzków krwawniczych, przeczytacie Państwo na stronie Kliniki Flebologii w dziale "CHOROBA HEMOROIDALNA".

Zapraszamy na wizytę do naszego chirurga-proktologa w Warszawie!