Podejście małoinwazyjne do leczenia niewydolności żylnej to trend, który nieodwracalnie zrewolucjonizował postępowanie z pacjentami cierpiącymi na żylaki. Wysoka skuteczność, precyzja i znikome ryzyko powikłań to najważniejsze cechy współczesnych zabiegów likwidujących szeroko pojętą niewydolność żylną kończyn dolnych.

Obecnie większość operacji chirurgicznych jamy brzusznej przeprowadzana jest metodą laparoskopową, a zamiast klasycznych operacji kardiochirurgicznych (tzw. by-pasów tętnic wieńcowych) coraz częściej wykonuje się zabiegi przezskórnej angioplastyki balonowej. Podobną tendencję od wielu lat obserwujemy również w leczeniu chorób żył. Zamiast brutalnych operacji wyrywania niewydolnych żył (tzw. strippingu), zdecydowanie częściej stosujemy małoinwazyjne metody wewnątrznaczyniowe (tzw. endowaskularne), zwane dokładniej wewnątrzżylnymi.

W porównaniu do tradycyjnych operacji chirurgicznych zabiegi wewnątrznaczyniowe obarczone są znacznie mniejszym ryzykiem powikłań. W przypadku zabiegów małoinwazyjnych istotny jest również szybszy powrót pacjenta do normalnej sprawności i aktywności zawodowej, często możliwy nawet tuż po wykonanym zabiegu.

W ofercie Kliniki Flebologii znajdą Państwo pełną gamę wewnątrzżylnych zabiegów małoinwazyjnych o najwyższej skuteczności ze wszystkich metod leczenia dostępnych na rynku: od zwykłej skleroterapii począwszy, poprzez echoskleroterapię i skleroterapię wspomaganą tumescencją, ablację mechano-chemiczną systemem FLEBOGRIF, zabiegi laserem wewnątrznaczyniowym nowej generacji ELVeS 1470 nm, aż do najnowocześniejszych metod zamykania żylaków specjalnym klejem wewnątrznaczyniowym (VenaSeal i VariClose). Pacjentów cierpiących na niewydolność żylną miednicy i żylaki krocza nasz zespół leczy nowoczesnymi metodami hybrydowej embolizacji wewnątrzżylnej. Pomagamy również, nie tylko zachowawczo, pacjentom z rozwiniętym zespołem pozakrzepowym.

10991.jpg

Dzięki postępowi technologicznemu, dużemu doświadczeniu, maksymalnej minimalizacji ingerencji oraz ryzyka zakrzepowego w okresie pozabiegowym, jesteśmy w stanie w ciągu tego samego dnia wyleczyć pacjenta, który rano wykona kwalifikujące badanie USG Doppler i przedzabiegowe badania laboratoryjne.

Więcej informacji znajdą Państwo na odpowiednich podstronach serwisu www.klinikaflebologii.pl. Zachęcamy do skorzystania ze specjalistycznych konsultacji u naszych lekarzy flebologów, zapisów on-line oraz konsultacji telefonicznych z naszą rejestracją.

Zespół Kliniki Flebologii