Konsultacja flebologiczna dotyczy najczęściej profilaktyki, diagnostyki i leczenia chorób żył. W Klinice Flebologii w czasie pierwszej wizyty specjalistycznej zawsze wykonywane jest badanie dopplerowskie układu żylnego w połączeniu z poradą specjalistyczną dotyczącą dalszego postępowania. Konsultacje w naszej placówce dotyczą wszystkich chorób układ żylnego, nie tylko żylaków.

Specjaliści flebologii

Flebolodzy to lekarze zajmujący się diagnostyką i leczeniem chorób żył

Nasi lekarze diagnozują i leczą niewydolność żylną kończyn dolnych, w tym pajączki naczyniowe, żylaki, owrzodzenia żylne goleni czy obrzęki żylne. Zajmujemy się leczeniem żylaków atypowych, żylaków okolic intymnych czy malformacji żylnych. Naszą specjalnością jest kompleksowe podejście do leczenia, w tym leczenie niewydolności żylnej miednicy i jej wpływu na układ żył kończyn dolnych. Nasi flebolodzy wykorzystuję zaawansowaną diagnostykę obrazową w swojej praktyce codziennej, tj. ultrasonorafię dopplerowską, ultrasonografię wewnątrznaczyniową, wenografię w tomografii komputerowej i rezonansie magnetycznym czy flebografię cyfrową.

Co nas wyróżnia?

Konsultacje flebologiczne w Klinice Flebologii to gwarancja indywidualnego i przyczynowego podejścia do każdego problemu chorobowego. Nasi lekarze wykorzystują wszechstronną wiedzę z zakresu obrazowania naczyń, profilaktyki i leczenia chorób żył. Naszą specjalnością jest kompleksowe podejście do leczenia, które z założenia powinno być przyczynowe i rozpoczynać się od sedna problemu. Leczenie chorób żył przez flebologa nie powinno polegać na nieprzemyślanych decyzjach wynikających z braku właściwej diagnostyki.

Więcej na temat naszej filozofii leczenia chorób żył na stronie: o Klinice Flebologii

Opinie pacjentów