Oferta

W ofercie Kliniki Flebologii znajdziecie Państwo pełen panel metod obrazowania naczyń układu żylnego
oraz najnowsze metody leczenia chorób układu żylnego.

TURYSTYKA MEDYCZNA – DLACZEGO WARTO?

W kwestii zdrowia nie powinno być miejsca na kompromisy. Dlatego też schorzenia żylne warto diagnozować i leczyć u najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie FLEBOLOGII.

Choroby żył nie mają przed nami żadnych tajemnic

Nasza placówka jest kolejnym dowodem na to, że pasja i zaangażowanie to świetne fundamenty do budowania trwałych projektów. To właśnie pasja do skutecznego leczenia i precyzyjnej diagnostyki łączy fachowców zatrudnianych w Klinice Flebologii. Mamy przyjemność pracować z najlepszymi specjalistami w dziedzinie chirurgii oraz chirurgii naczyniowej, radiologii i diagnostyki obrazowej, radiologii interwencyjnej, proktologii, chorób wewnętrznych, ultrasonografii i oczywiście FLEBOLOGII. Taka różnorodność personelu przekłada się na interdyscyplinarne podejście do problemów każdego leczonego pacjenta. Imponujące doświadczenie zaczerpnięte z różnych obszarów sztuki medycznej pozwoliło nam stworzyć autorską filozofię diagnostyczno-leczniczą. Praktyka lekarska uczy, że postawienie trafnej diagnozy jest kluczem do sukcesu terapeutycznego, dlatego też na etapie stwierdzania przyczyny choroby żylnej korzystamy z najnowszych zdobyczy techniki medycznej: rezonansu magnetycznego wysokiej rozdzielczości, tomografii komputerowej, precyzyjnej ultrasonografii dopplerowskiej oraz cyfrowych techniki radiograficznych. Dzięki tym narzędziom możemy dotrzeć do źródła problemu i zwalczyć jego przyczynę, a nie tylko leczyć objawowo. W centrum działań zawsze stawiamy dobro i komfort osoby, która powierzyła nam swoje zdrowie.
leczenie żylaków
lecznienie żylaków Gdańsk

Leczenie wszystkich chorób układu żylnego: kierunek Gdańsk – Warszawa

W Klinice Flebologii dajemy priorytet technikom małoinwazyjnym, a każdego pacjenta traktujemy indywidualnie. Takie podejście pozwala nam się cieszyć opinią nowoczesnej, wysokospecjalistycznej placówki, w której skutecznie leczy się wszystkie choroby układu żylnego. Nasi lekarze codziennie wykonują takie zabiegi jak: embolizacja żylna czy laserowe zamykanie żylaków i nowatorskie techniki hybrydowe, polegające na łączeniu metod małoinwazyjnych i chirurgicznych.

Pokaźne doświadczenie i autorskie podejście do diagnozy i terapii pozwoliło nam stworzyć markę rozpoznawalną na rynku usług medycznych w całym kraju i w Europie. Regularnie do naszej placówki w Warszawie przyjeżdżają osoby spoza stolicy, a nawet spoza Polski – ludzie, którzy zdecydowali się zaufać ekspertom Kliniki Flebologii. Wśród pacjentów są również mieszkańcy Gdańska, Trójmiasta i Pomorza. Leczenie w stolicy ułatwiają dogodne połączenia. Samochodem można dojechać z Gdańska do Warszawy w nieco ponad 3,5 godziny, a najszybsze pociągi pokonują ten odcinek nawet w 2.5 godziny. Placówka mieści się w Śródmieściu miasta stołecznego, a osoby jadące pociągiem z Gdańska mogą wysiąść na Dworcu Centralnym, skąd do Kliniki można dostać się taksówką lub autobusem.

Laserowe zamykanie żylaków i embolizacja żylna to tylko początek długiej listy zabiegów wykonywanych w Klinice Flebologii w Warszawie. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z pełną ofertą kliniki i powierzenia swojego zdrowia w ręce najlepszych fachowców w Polsce!

Jak dojechać z GDAŃSKA?

Klinika Flebologii mieści się w sercu stolicy, co ułatwia logistykę pacjentom planującym embolizację żylną, laserowe zamykanie żylaków czy inne zabiegi związane z chorobami układu żylnego. Oto kilka możliwości dotarcia do Warszawy. Zapraszamy do zapoznania się z różnorodnymi opcjami dojazdu z Gdańska do Kliniki Flebologii i zarezerwowania wizyty u wybranego specjalisty.